اذا كنت عضواً في المنتدى تفضل بالدخول ، اذا كنت زائراً اضغط على زر التسجيل لتنضم الى عائلة منتدى ستار اكاديمى 10 الرسمى



 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
nawal tetouan
عضوه مميزه
عضوه مميزه


الـجنـــس : انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 976
العُــمـــْـــــر : 27
العَمَــــــــــلْ : طالبة
التـسْجِيلْ : 28/03/2010
النـِقَـــــــــاط : 1154
التَقْيِــيــــــم : 18

مُساهمةموضوع: هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو    الأربعاء سبتمبر 22, 2010 1:19 pm

أصبـح النـت مـن أحـدى وسـائـل الأتـصـال بيـن الـناس فـي شتـى

بقـاع الـكره الأرضيـه ...

بـل أصـبـحت مـن أهـم وسـائـل الأتصـال والـتـرفيـه والتعـلم ..الخ

ورغـم تـواجـدالنـاس فـي هذه الـشـبـكه


بـأسـماء مـسـتـعـاره ,, خـلفـها نـاس حـقـيـقـيون ..


فـهل تـهـمك سـمعتـك فـي الـنت او الـمنتـدى ,,


أو إنهاأمامنا شيء جامد مـجـرد شـاشـه وكيـبـورد ومـاوس


أي بالأصـح كـله كـلام فـي الـهـواء لا يـودي ولايجيب...



السؤال الأول :

هــل تهمـك سمعـتك داخـل المنـتـدى ؟ والـنـت بشكـل عـام ؟



السـؤال الـثـاني:

هـل تـعتـبـر الـنـت شـيء مـهـم بـالـنسـبه لك؟ والا مـجـرد تـضـيـيع وقت ؟



السـؤال الثالث :

هـل تـنـتـبـه لـكلامـك بـالـنـت ولأرائـك وتـراعـي شـعـور غيــرك ولا عـادي؟



السـؤال الرابع :

لو سمعـت كـلام سـيء عنـك بالــنت ؟ تـهـتم لـه وتـغضـب والا مـايـهـمـك ؟




الحوارمفتوح
منقول للنقاش والفائدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
غزل خالد
عضوه مميزه
عضوه مميزه


الـجنـــس : انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 4130
العُــمـــْـــــر : 25
العَمَــــــــــلْ : طالبه
التـسْجِيلْ : 27/04/2010
النـِقَـــــــــاط : 4906
التَقْيِــيــــــم : 31

مُساهمةموضوع: رد: هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو    الخميس سبتمبر 23, 2010 11:31 am

السؤال الأول :

هــل تهمـك سمعـتك داخـل المنـتـدى ؟ والـنـت بشكـل عـام ؟

اكيد بس الحمد الله الكل هنا بيتكلم عنى باحترام لانى مش بعمل حاجه تغضبهم ولاتغضب ربنا

السـؤال الـثـاني:

هـل تـعتـبـر الـنـت شـيء مـهـم بـالـنسـبه لك؟ والا مـجـرد تـضـيـيع وقت ؟

لاطبعا مش تضيع وقت انا بقيت حاسه انكم بقيتوا عندى شى مهم ولازم اشوفكم كل يوم علشان يومى يكون جميل واقدر ابتدى

السـؤال الثالث :

هـل تـنـتـبـه لـكلامـك بـالـنـت ولأرائـك وتـراعـي شـعـور غيــرك ولا عـادي؟

لاكلامى لى حدود مع الكل وبحترم شعور الكل برضو

السـؤال الرابع :

لو سمعـت كـلام سـيء عنـك بالــنت ؟ تـهـتم لـه وتـغضـب والا مـايـهـمـك ؟

لالوسمعت طبعا مش هسكت لكن الحمد الله الكل بيحبنى وبيحترمنى زى ما انا بحبهم وبحترمهم

ثانكس يانوال موضوع جميل اوى زيك ياعثل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nawal tetouan
عضوه مميزه
عضوه مميزه


الـجنـــس : انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 976
العُــمـــْـــــر : 27
العَمَــــــــــلْ : طالبة
التـسْجِيلْ : 28/03/2010
النـِقَـــــــــاط : 1154
التَقْيِــيــــــم : 18

مُساهمةموضوع: رد: هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو    الخميس يوليو 21, 2011 8:33 am

غزووووووولة حبيبتي وحشتيني موووووت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mi$$ liZaa
:: عضو جديد ::
:: عضو جديد ::


الـجنـــس : انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 7022
العُــمـــْـــــر : 18
العَمَــــــــــلْ : Study
التـسْجِيلْ : 16/07/2010
النـِقَـــــــــاط : 8410
التَقْيِــيــــــم : 39

مُساهمةموضوع: رد: هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو    الخميس يوليو 21, 2011 9:41 am

السؤال الأول :

هــل تهمـك سمعـتك داخـل المنـتـدى ؟ والـنـت بشكـل عـام ؟
اها طبعا حتى لو كنا خلف اسمائنا بس متل قولتي ناس حقيقيون والنا وجود


السـؤال الـثـاني:

هـل تـعتـبـر الـنـت شـيء مـهـم بـالـنسـبه لك؟ والا مـجـرد تـضـيـيع وقت ؟
شي مهم احنا منتعرف على ناس تانية من اصول ومنابت تانية ومنتبادل اراء مختلفة
وجودك اقسام مهما للمنتدى تجعل لدينا معلومات عن الكثير من الامور
دين واماكن وشعر وغيرها الكثير


السـؤال الثالث :

هـل تـنـتـبـه لـكلامـك بـالـنـت ولأرائـك وتـراعـي شـعـور غيــرك ولا عـادي؟
ايوا كل انسان الو مشاعر ولاززم الكل يراعيها وغلط التجريح بالناس لو كنت ما بتشوفهم بس الناس ببتاثر


السـؤال الرابع :

لو سمعـت كـلام سـيء عنـك بالــنت ؟ تـهـتم لـه وتـغضـب والا مـايـهـمـك ؟
انا بهتم لاني بحب الكل ياخد عني فكرة منيحة
والي بيحكي عني بطريقة سيئة بدو يكون شاف مني شي
والمتل بقول مافي دخان بلا نار
لهيك بهتم علشان احسن صورتي والفكرة الي اخدها عني
***********************************
يعطيــك الف الف عافية يا البي عالاسئلة الرائعة والهادفة
اتمنى التفاعل من قبل جميع الاعضاء
دمتي بهذا الابداع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة الاكاديميه
عضوه مميزه
عضوه مميزه


الـجنـــس : انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 393
العُــمـــْـــــر : 27
العَمَــــــــــلْ : طالبه جامعيه
التـسْجِيلْ : 12/03/2011
النـِقَـــــــــاط : 413
التَقْيِــيــــــم : 19

مُساهمةموضوع: رد: هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو    الخميس يوليو 21, 2011 9:58 am


هــل تهمـك سمعـتك داخـل المنـتـدى ؟ والـنـت بشكـل عـام ؟

اكيد تهمني بقدر ما حد يتصوره ابدا

السـؤال الـثـاني:

هـل تـعتـبـر الـنـت شـيء مـهـم بـالـنسـبه لك؟ والا مـجـرد تـضـيـيع وقت ؟

لاطبعا مش تضيع وقت انا بنسبة لي النت عندي مهم اولا عشان دراستي وثانيا عشان اتطمن على اصحابي

السـؤال الثالث :

هـل تـنـتـبـه لـكلامـك بـالـنـت ولأرائـك وتـراعـي شـعـور غيــرك ولا عـادي؟

اكيد انتبه لكلامي لانه ما يصير اجرح حد مهما كان هذا ابن ادم وله قلب واحساس ومشاعر

السـؤال الرابع :

لو سمعـت كـلام سـيء عنـك بالــنت ؟ تـهـتم لـه وتـغضـب والا مـايـهـمـك ؟

لالوسمعت طبعا مش بسكت اكيد بسوي اي شيء واعرف السبب وليش وانا من وقت ما عرفت انه في شيء اسمه الشبكه العنكبوتيه وانا بين الناس محترمه نفسي ليش حد يتكلم عليا



يسلموا موضوع روعه ودمتي مبدعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nawal tetouan
عضوه مميزه
عضوه مميزه


الـجنـــس : انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 976
العُــمـــْـــــر : 27
العَمَــــــــــلْ : طالبة
التـسْجِيلْ : 28/03/2010
النـِقَـــــــــاط : 1154
التَقْيِــيــــــم : 18

مُساهمةموضوع: رد: هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو    الخميس يوليو 21, 2011 1:19 pm

مشكوووورة يا Miss lizaa

و يا عاشقة الاكاديمية على تواجدكم بموضوعي

الله لا يحرمني منكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ღ خ ـزآمى الروح ღ
:: عضو جديد ::
:: عضو جديد ::


الـجنـــس : انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 7097
العُــمـــْـــــر : 22
العَمَــــــــــلْ : طالبة
التـسْجِيلْ : 30/09/2010
النـِقَـــــــــاط : 8561
التَقْيِــيــــــم : 54

مُساهمةموضوع: رد: هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو    الأحد يوليو 24, 2011 11:39 am

عآشتـ أيدج غلآآآي
.....
دممممتي بكـ ل ود وخــيـ ر
....
تحـــــ يتي لكـِ غاليتي
....
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nawal tetouan
عضوه مميزه
عضوه مميزه


الـجنـــس : انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 976
العُــمـــْـــــر : 27
العَمَــــــــــلْ : طالبة
التـسْجِيلْ : 28/03/2010
النـِقَـــــــــاط : 1154
التَقْيِــيــــــم : 18

مُساهمةموضوع: رد: هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو    الأربعاء يوليو 27, 2011 10:35 am

مشكووووورة يا الغلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
omnya
عضوه مميزه
عضوه مميزه


الـجنـــس : انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 1984
التـسْجِيلْ : 06/01/2011
النـِقَـــــــــاط : 2447
التَقْيِــيــــــم : 20

مُساهمةموضوع: رد: هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو    الجمعة يوليو 29, 2011 7:56 pm

هــل تهمـك سمعـتك داخـل المنـتـدى ؟ والـنـت بشكـل عـام ؟
ايوة اكيد تهمنى جداااااااااااااااااااااا


هـل تـعتـبـر الـنـت شـيء مـهـم بـالـنسـبه لك؟ والا مـجـرد تـضـيـيع وقت ؟
بصراحة فاول لما كنت بقعد على النت كنت بضيع وقت


بس بعد كده لاقيت انو ممكن استفاد منو بدل تضيع الوقت على الفاضى

وحاليا

باخذ منو معلومات

الوقتى شئ مهم بالنسبالى

هـل تـنـتـبـه لـكلامـك بـالـنـت ولأرائـك وتـراعـي شـعـور غيــرك ولا عـادي؟
ايو ة بنتبة لكلاممى كويس اوووووووى


بفكر قبل مااكتب

عشان مش ازعل حد

مافيش داعى انى اخلى شخص يكرهنى وهو مش يعرفنى

لو سمعـت كـلام سـيء عنـك بالــنت ؟ تـهـتم لـه وتـغضـب والا مـايـهـمـك ؟

اكيد هضيك جدااااااااااااا


حسب الشخص

لو شخص قريب منى اكيد هزعل

لو مش قريب عااااااادى لانو مش عارفنى

شكرااااااااااااااااااااااااا

عللا الاسئلة

حلوووووووووة اوووووووى

ولتعبك ومجهودك الفوق رائع

شكرا لكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
nawal tetouan
عضوه مميزه
عضوه مميزه


الـجنـــس : انثى
المُسَــاهَمَـــاتْ : 976
العُــمـــْـــــر : 27
العَمَــــــــــلْ : طالبة
التـسْجِيلْ : 28/03/2010
النـِقَـــــــــاط : 1154
التَقْيِــيــــــم : 18

مُساهمةموضوع: رد: هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو    السبت أغسطس 20, 2011 9:20 pm

نوووووورتي يا عسولة Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هل تهمك سمعتك بالمنتدى ؟؟ادخلو وشوفو
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: •»◦--◦ı[.. الأقسام العامة ..]ı◦--◦«• :: القســم العـام-
انتقل الى:  


      - احصائيات  - إتصل بنا - تبرع بإعتمادات لهذا المنتدى

Powered by phpBB © Copyright ©2007 - 2010
AHLAMONTADA Enterprises.